donderdag 26 april 2012

Oranje Koorts .. Pop Phone wordt trending

pop phone oranjeMijn vriendin heb ik ontmoet tijdens Nederland-Rusland in 2008 en ze had een oranje hoed op. Misschien daardoor maar deze week kreeg ik van een goede kennis de "pop phone" onder ogen.


Ik heb wel eens zo'n plastic ding gehad maar dat was heel lang geleden. Nu zijn ze beter van kwaliteit maar nog mooier ze zijn oook in de juiste trendy kleuren verkrijgbaar.


hup holland hup pop phone oranjeOp dit moment gaat mijn 
voorkeur toch uit naar de oranje variant maar zoals je ziet zijn de andere kleuren ook beschikbaar. 






Waarschijnlijk denk je nu: "Mij niet gezien met zo'n ding,". Nou dan kijk maar eens naar de volgende video...



De Pop Phone is verkrijgbaar voor slechts €29,95 ex verzendkosten

Voor winkeliers zijn er andere condities.

Wil je ook zo´n gave Pop Phone bestellen of meer info?
Stuur even een mailtje naar Pophone












Geen opmerkingen: